mandag 22. september 2014

Julekort i tradisjonelle julefarger.

Lenge siden forrige innlegg her i bloggen min. Litt korting har det blitt i sommer:-) og kikking rundt omkring på bloggrunder innimellom. Sommeren og høsten har jo bare vært helt fantastisk til nå! Herlig:-)
Dette kortet ble laget på stempelscrappen på lørdag. Denne søte gutten er en favoritt av de julemotivene som er i permen min:-) Bruker fortsatt promakers. TEkst stempelet er fra north star stamps. Ellers kjente puncher og dies! Sølv rammen rundt den lille teksten ble kjøpt på messa. Mye fint stæsj ble med meg hjem..heldig og vant masse også. Godt jeg planlegger kit til treff..ellers hadde jeg bært meg ihjel! Til fredag er det Skedsmotreff igjen..gleder meg! Etter en lang og superfin sommer..er det helt greit med høst! Perfekt tid til scrappetreff og hobbykos :-) Ønsker alle som er innom en strålende uke!

3 kommentarer:

  1. For et nydelig julekort,Laila! Mange flotte detaljer og nydelig Bildmålarna motiv! Og ja,jeg har sett de nye motivene,men har ikke fått kjøpt de ennå..de er jo bare sååå nydelige da!Blir nok noen av de til meg,ja!
    Ønsker deg en flott uke!
    KLemmer,Kari :)

    SvarSlett
  2. så koselig julekort du har lagd :)
    Ha en fin uke du også, klem :)

    SvarSlett
  3. Så fint, og koslig å se at du lager kort igjen Laila :-) Jeg var dessverre ikke på messa i år, men på helgetur til Sverige isteden. Jaja, da sparte jeg nok masse penger!!!

    SvarSlett